Wednesday, January 19, 2011

有书来自远方!

昨晚一翻到屋企,老妈子就朴过来同我讲,玲啊,今日收到你份野,台北寄来唧。之前台北唧好友啊峻已经同我讲佢寄咗本佢自己出版唧书,应该哩几日会收到,无淋到竟然咁快到。我兴奋唧心情,就犹如啊妹系佢个人演唱会度出尽力,拉尽音,扯尽气唱佢个首饮歌听海咁。

讲翻本书,我其实一路来都非常欣赏啊峻D相同埋文采。几乎每一张佢影唧相,都好似有个故事夹咗系度。可能系巧合,可能系摄影时已经构好图同故事,又可能系全部都有备而影。本书全都收集晒佢影唧相,张张都睇都我眼都痹,事关睇到唔舍得啤第二度。

可能你会觉得我夸大来赞佢,可能我真系咁肤浅(佢真系好靓仔而且有型),可能我真系被佢个文采而感动到。佢本书应该可以系本地书局买到唧,唔信我眼光?去买本睇下咪知咯。

P/S : 我呒commission 喀.

Title : There & Here. 那里,这里。

No comments: