Monday, January 24, 2011

冲凉五部曲(18sx)

先讲,内容18sx,未成年者,唔该系家长批准及陪同下睇。

今日猫姐我本来开开心心准时放工,点知翻屋企途中,阿细打来,叫我翻office卑过份文件佢。无变咯,唯有赶翻office拿卑佢咯。一到咗office楼下,我就衰心急,一泊咗就即刻落车,跟住就赶上office. 但系当一落来时先发觉到原来猫猫系我落车时跌咗落个地。哇同你讲,我一睇到猫猫个时,心痛如疾,真系好怒自己点解会佄粗心。

翻到屋企,么都唔做,第一样野就系帮猫猫冲翻个靓凉,卑翻个正Spa佢。呐,睇相时间:

第一曲:洗白白,洗晒污迹就白白。

第二曲:玩下泡泡真过瘾。

第三曲:放两滴,软过做瑜珈!

第四曲:过下水,又香又软罕翻枝香水。

第五曲:冲完凉,缩晒水?唔晒惊,晒干又一条阿靓。

No comments: