Thursday, July 11, 2013

自叹不如

离开咗哩度咁耐,偶然要翻来逗翻转。刚睇到Andrew Papa有新post,我就竟然停顿咁耐都唔post。真系自叹不如Andrew Papa。

今日发生插曲,下午仲觉得好恼,真系恼到无名火叭叭声咁烧,但系放工翻来途中反省过后反而觉得好事。

我对我啊细粗鲁+野蛮+刁蛮+虾虾灞灞都唔系么野特别事情。但系今日骂咗佢一次后,佢竟然偷偷系张纸仔度画一横。我无为意,整系觉得佢痴线。但隔1粒钟又因为意见不和,我又发脾气,我又见佢好似往常咁收声讲ok,但系个手又再系头先个纸仔度画多一横。

我觉得又可疑,所以决定啤佢。原来。。。



佢系度收集5横一个"正",然后来大我!!!

你话俾唔俾佢气死啊啊啊!!!同佢吵系因为工事,点知佢拿来玩!!!边有人做啊细做到佢咁ka!

一问之下,原来佢话我成日好容易发脾气,好快老,而我成日恼佢如果再唔记得野就要罚款,佢照班转碗来整咕我。唔怪之得我D白发生完又生啦,俾佢咁气法,唔断几日命都偷笑咯。

然后附送今日我心爱carmen君正式"跳槽"相。今日特地留底帮佢影翻几张历史性刻既相〜

系旧位



升职升值宝座〜恭喜+提佢super开心啊!因为个部门D人好鬼特意同爱心〜妖魔鬼怪都走晒〜



希望我地个个都做得开开心心,赚多DD钱〜

No comments: