Sunday, July 14, 2013

3年后重游Cameron!

2009年第一次同老牛家人去金马伦,个时天气仲好热,去既时间都系年中。但系今次去就好冻,大家都唔记得睇天气报告,哩两日初咗落水都系落水,冻到我训都训唔沉。

今次都系大约30人左右,包咗亮bus去。



第一站就去怡保食点心然后去拜拜,老牛家人系佛教。不过D洞好靓,下次有时间要带老妈子同Andrew Papa来度一日游怡保洞之旅。









好,食饱睇完就乖乖出发〜


老牛因为要带团,所以我同未来细嫂+老友坐,两个玩到癫晒。



我地住Strawberry Park Resort,好新好ok!


















大概中午我地就check out去行吓跟着就


番,今次主要目的系帮老牛公公庆祝生日。





















我地似唔似?



行玩买玩上巴士返归。






























哈哈哈哈哈哈哈哈!!!我知道我地傻既!4个既5个钟头车,仲有么也好玩过自拍?

2009年全家幅(50%人出席)



2013年全家幅(都系50%人出席)







No comments: