Sunday, September 5, 2010

Gundam in Action! Peew Peew Peeeeeew!

系一个世纪前,小猫我根本唔知么野系Gundam, Gun我知啦,Dam?粗口么?多得阿安哥同阿Simp哥即积极介绍同洗脑下,感谢主,感谢安,感谢辉:我已经成功上瘾了。哩只系小猫猫生中第一只Gundam系列中即Freedom仔,亦系小猫今年收到即第一份生日礼物!90度Salute!开心指数:爆灯!

我用o左一个半夜的时间(加埋睇电视,上厕所,食宵夜,倾下D闲话)将它搞掂.. 我...我...终于完成...一半啦!=.=''' 头头一开始,望住个堆野,有点怕即感觉,心临o甘大堆野,由边度开始先叻?就o甘,一边睇住个manual,一边搞下个脚,搞下头,跟住个心口,然后睇下睇下,又几有满足感wor.. 就o甘,D毒就系o甘慢慢攻入我体内。。虽然搞掂o左7788,但系个手个度,硬系唔系好如意。hm,唔理,下个礼拜见到阿安哥,一定要记得叫佢帮我搞搞啦。。。

睇相时间到!
暂时放住两张,事关Freedom仔没完全好晒。

Freedom (roaring) : It's my destiny...!


Freedom仔之断臂!

No comments: