Tuesday, September 28, 2010

我老细正粉肠!

我老细,系一条不折不扣即正粉肠,仲要系加o左D苦既辣椒酱,酸既甜酱的死粉肠!

前几日,claim o左条医药数,总共RM140。我都唔系成日claim即,真系顶唔顺先去睇医生拿药,而且最尾一次claim系4个月前,4个月后claim一次,唔会过分呱??

条粉肠竟然问我,点解你即医生charge到o甘贵吓?么野医生来即?系唔系真即?跟住佢仲懒好死同我讲下次唔好去哩间睇啦,睇来睇去都系o甘,我成日都睇到你病即,睇唔好,又charge到o甘贵。。睇来做么?然后停o左大约2.67秒,佢以种好迷惘的眼神望住我问:咿?你claim医药数,但点解唔见你MC即?我要你以后睇D平D即医生,留意下个医药费用。

放心,我系唔讲人地老母即,但系佢应该感谢主保佑,小猫我当时已经将我3成功力逼于掌心,几乎使出我即夺命火焰掌,但系一切正如基仔的来有如风,离有如风。。一秒钟后我成功忍住我个座已经升华到将近3,569,448,158,102度既火山,同佢讲:老细,我虽然病o左,但系赶紧taxes,o甘点MC啊?况且,我屋企附近,就得个间family doctor啊嘛。

我心淋,人地都病到死猫o甘,你唔系expect我仲驾车都另一区睇医生呱?我未到另一区即医生搂,已经死o左咯!而且如果MC,你系唔系可以帮我做我D工啊?如果迟o左,你系唔系唔会diu 9 我啊?

我输o左,仲输到好切地。我一句都无反佢,仲用o左比平时底3个level即tone同佢讲,哦,对唔住,我以后会去揾间平D既医生来睇,哩次我唔claim。难为佢仲好大方o甘同我讲,哎哟无所谓啦,140蚊啧嘛,我claim被你咯,我地无计较既啦,病o左要睇医生,我地公司好就好在有medical benefit,睇医生可以claim,几好啊?!出边好多公司都唔卑你乱o甘claim,bla bla bla。。。

讲完我单case,就开始质问我,点解有D人有claim OT,有D无,点解哩D,点解个D。。。我开始忘住佢把懒 7 口系度滔滔不绝o甘 F*,心一味淋住番出去啧。。Haihhh....

我始终抖唔过个老狐狸。睇来今晚翻去,要研究下个本"老狐狸经"。

No comments: