Wednesday, September 8, 2010

Miumao 与古筝的一段情

小猫我依家个心仲勃勃, 勃勃o甘跳紧。。事关刚才老师同我讲,叫我翻去勤劳D练,开头仲以为佢系度nag紧我,想话我无么练。。点知突然问我。。。请睇以下故事情节:-


老师:Jess,你。。今个月26好得唔得闲阿。。
Miu:哦。。拜几来即?
老师:礼拜,你唔好同我讲你礼拜都要做工阿。
Miu:哦,应该ok即。。点解叻?
老师:哦无,我睇你,都弹都唔错,想唔想表演?
Miu:阿阿阿??老师你玩野mehh... 我即头系细码ka。。我唔敢戴o甘大顶帽咯。。
老师:无野即。。小型performance来既,去train train你既胆量咯。如果唔得,下次再去过咯。。
Miu:(心1516)但系,我真系无信心叻。。
老师:(终于发火)。。。你就系o甘样咯,叫o左你去performance几多个月o左?你自己讲啦,一直同我讲你唔敢,你怕,你唔得闲 and bla bla bla bla bla.. (当然,我系度系加o左大概一大汤匙糖,四滴半即水,两小茶匙油同埋三把火)
Miu:哦好好好,我突然醒起我26号无野做,应该可以参加既。。。
老师:好,你翻去,练熟哩两首歌,下个礼拜被我听,我地先来决定拿边只来perform.
Miu:(真系无野揾野来搞!)
老师:好,多多练习啦。下个礼拜见。


唉,真系无啦啦,多达瘌!讲就讲系本院私人performance,唔会有外人系度,但系都会要评审团同观众ka嘛。。唉,睇来我真系要放弃D摄影时间,多多练习先得!

No comments: