Monday, August 30, 2010

Miumao 与 Nikky 拜见灯神日!

难得灯神CK-San约咗我地去玩flash,而且又可以同班怪兽聚一聚,o甘硬系要出席啦。。当日影既唔系好多,而且讲唔上学咗两度关于flash既野,但系唔多唔少都偷学咗零点七八度既。。

正所谓边学边做,先唔会成世无脑。。当日我其实都有做D粗重野帮翻下咔,比如话开关门,坐住抖下同埋饮下水个类,就属我份内事咯。其余个D般野及setting 就ck, onn onn 同victor哥帮下手咯。。

我知我口水多个latte,o甘我就唔多讲,一起去片~!



当时玩到无野玩,一时起兴就玩light painting,好好玩啊!多谢onn onn 帮我做setting,如果系我自己set,我睇可能明年今日set先好!

Onn Onn


CK


CarCar


Mun Yee


MiuMiu! :D



say no to child abuse...

No comments: