Saturday, June 19, 2010

Miumao 为食篇之肉骨茶记!

哇!真系好耐好耐都无食肉骨茶啦!今个礼拜阿nior翻咗来,send咗我架跑车去整过后,我地就冲咗去食肉骨茶咯!本来我叫埋阿vez同xuan即,但系佢死都唔来,无法啦,我唯有独享呢餐美食咯~为咗你地,我仲特地带埋Nikky去,影埋D相来帮你地解解肉骨茶隐咔,睇下我几o甘伟大啦!哈哈,事关真系好耐无食咗,我真系忙住食,剩系影到两张相,无法啦,受唔住肉骨茶诱惑,佢一来都,我系o甘意影两张就开餐咯。下次等你地得闲,自己慢慢来品赏咯。来,唔讲多,睇下D相先。。。


特地叫老板加D辣椒仔落去,香喷喷得来又带点小辣即肉骨茶!


又香又脆即肉骨茶老友--油炸鬼!


望下望下,我又肚饿咗...真系好想去食多一次!

1 comment:

xuanz said...

yeeeee~~~~!!!!
noty jess~~~~
sengaja call us come n c o...
blekkkk