Saturday, June 19, 2010

无妄之灾!Miumao哭泣中!

今次真系,陆文婷看相,唔衰拿来衰!心痛程度旁人确实无法理解得到。

本以为年头有足够即钱带wide angle翻屋企,当时为咗买古筝,被逼放弃wide angle... 好啦,依家可以买佢翻屋企啦,但系因为自己一时即疏忽,又要将个wide angle计划搁置...

如果要讲晒成个故仔叻,真系一个厕纸圈o甘长,我就缩短来讲啦... 都成个礼拜即事咗... 事关个日有虫虫party,要去到kota damansara 影虫,但系一早起身都仲系病紧,miumao系病猫呢层大家都知啦,个时以为丢两粒药丸落去,应该都可以顶整日...点知剩系得个半日,而且系翻屋企途中tim,药性就开始发作,搞到我好drowsy,就系半路无端端撞向路旁即divider,好才当时无车无人兼无猫!唔系即话,真系大吉利事咯!好才系个种矮矮小小即divider,落车一睇,好才无么事,剩系个tyres怪怪地。。

以为无事就好啦,到咗听朝,去做工之前发现点解后面个轮完全没风,个时D人都去晒做工,边个得闲理你啊?无变啦,唯有将个车慢慢渣到附近即tyre店维修。。个老细同我讲我有一只轮已经救唔翻,无边啦,被逼出钱换咗佢咯。。但系换好咗,个位老细又同我讲有D野佢帮无到我,事关系个chassis问题。。等到呢个礼拜,阿nior翻咗来,好啦,救星到~佢带咗我佢朋友度修理,先得知原来我架跑车仲系under warranty咔!心淋,phew,真系好彩仲可以claim,点知到最尾,honda中心即伙计同我地讲因为呢个系我做成即,所以剩系parts可以claim,其他即我要自己挖荷包咗... 肥牛啊nior仲同我讲,好可能仲要系一个wide angle即价tim...

无啦。。。呢次真系无啦。。。我决定又拜一开始我要天天挨面包。。。

我发誓,以后病咗都唔会在渣车!!! 我心爱即跑车,被我玩到不似车型。。 呢次果真系
陆文婷睇相!

No comments: