Saturday, June 5, 2010

快D来睇,miumao上报了!!!

MiuMao上报啦~哇开心死我咯!等o左一个礼拜,终于都等到了~
一大早起身就冲去楼下睇报纸,翻来翻去star metro版,终于被我找到啦!如果你有读我个blog你就知前一排miumao同班怪兽来个怀旧复古晚,当晚用nikky 仔影o左D相,事关人地Star Metro Editor Mr. Brian Martin要求我地被他相,所以我第二日朝早就mail o左被他啦,他仲通知我一礼拜后会刊登。哈哈,我都无唔讲多,太开心,我都唔知爱讲D么。。。去睇相咯~

左起:siauqiao, huibing, gladys, eunice, ck & miumao.

Star Online 即报道:- Grooving to the 60s

皇太后一睇,终于都开她把金口赞下我啦~她话:“哇,么原来我既女o甘上镜”哈哈。。开心死我咯~~

No comments: