Sunday, May 30, 2010

Miumao's second portrait @ KL haunted house!

哩个都可以话系miumao人生中第二个人像摄影,个地点set向KL市中心即一间haunted old house,此屋已经荒废o左好耐,一早又落雨,搞都D蚊虫特别多。。平时比较小姐宽即我为了影相同为o左艺术牺牲系在所难免即。

今日大大话话都有成20位大师,当开始拍即时候我一味躲系后面,无系因为我贪玩,都无系因为个event闷,而系啊猫姐我影相无水准,费事企系前面阻住D师傅影咯。有几位师傅问我点解o甘中意“偷影”,我想解释我其实系不好意思阻住同我比较中意影D奇怪野,但系怕讲o左中骂,结果都zipped 埋把口。

一路上都好ok即,但系就有个第一次见面即无聊摄影师一味影我,系盲即都知影紧我啦,我就一味闪。我都好奇怪即啦,明明甘多model,点解中要影我?问他可不可以睇下,他就一直同我讲他影都好差,无好睇。都唔知真定假。心里面仲有种唔自在即feeling。。

虽然我影即相可能唔系你地要即野,全都系我个人喜好,我虽然做唔到我要即artistic feel,但系我会加倍努力。来日方长,大家细心睇下我有唔进步咯~

哦,忘记o左我要系度多谢几位大师,他们可能唔会睇到我即blog,但系无所谓咯。
多谢dominic提供免费教导,免费model,虽然下次会系paid-event,但系如果为o左学野,无问题!dominic系一位唔自私,而且好肯教人即哥哥(称他为哥哥先显得我后生)。好希望仲有机会同他学野。
多谢ong同kor,他们都系无意间教o左我D野,可能连他们都无知(系,我偷听你地即对话时学到即)哈哈哈!
多谢ck&carcar 载我去同返,我真系好懒得渣车,真系多谢两位好友一大早来载我!

好啦好啦,我唔多讲啦,唔好嫌我长气啦,睇相啦~

The imperfect world i see...


Thought, of the thought. :)


Mercy smile!


The red evil..!


Road, it might be One way only but
Life, i chose to live in Different ways.


Manja :)


Manja @ Back alley


Final Fantasy - The fancy's devil. :P


Listen, the wind whispers...


Catch the right moment and... Feel it!


It's not pretty model but it's Miumao! :D

2 comments:

Unknown said...

Fuyoh, very nice portrait pix.

Jess Sum said...

muahahaha! paiseh jor.. :P
thanks for browsing! :D