Thursday, May 27, 2010

Miumao in Retro!

终于到了。。终于都到了。。。我等佐咁耐终于到了!

今日系一月一度既Sensania Sports Club Day,哩个月既organiser Gladys姐经已系一个月前宣布五月个主题 -- Chinese Retro,即系怀旧覆古。一个两个怪物由月头讲到月尾,着么衫啦,set么头啦。。

唔讲你唔知,小妞其实系上年度最佳金猫女主角得主,对于扮野有着深深既领悟及体会,我誓死都要拿今日既奖品。如果我今日真系拿唔到个名函及奖品,各位怪物,下个月既粮,你地好自为之啦。
P/S:(无辜的眼神)我完全无威胁你地既意思。

讲回正题:今日来到office,就见到啊桥姐同ah Bing已经换上佢既古装,Gladys 同 Eunice都系,唯独死人ck的装好似同平时没么分别。大家都好有Retro feel o左,但系睇落都系普通料。。点知,到o左中午三点,各位候选人都各自摆D道具上身。。结果搞到我真系好失落,仲以为有机会得奖添。。

好啦,终于都到时间o左,一大班怪物浩浩荡荡去到rokaro pub,明明ck比我地更早出门,等o左正粒钟都唔见人影。。点知。。。他竟然去换装!死人头骗晒我地一个二个,仲以为他真系唔会同我抢个奖tim!

其实整晚都好开心,大家都出晒本钱来摆posey,都几搞笑下。。唯独有点美中不足--miumao 同 ck 醉o左,而且唔系醉醉地,系醉到呕o左几十轮!哇我真系接受唔到咯。。头头以为ck仲ok过我,点知原来他早就唔掂,得个样睇!上o左他架车,我仲系醉醉地,但系仲清醒到开门来呕。。来来去去开o左3-4次,呕o左都舒服好多。。好辛苦摇醒ck叫他载我拿车,点知他仲惨过我,都o左我架车,一味想start engine,揾大灯,我都好奇怪点解咔啦,问一问,原来他以为他驾紧我架车!哇我真系完全接受唔到咯~ 我等到我老友来载我翻,原本系想跟住ck车,他一上架跑车就飞翻屋o左,害我仲鬼o甘担心他!今朝起身他call我,竟然问我他点翻屋!我无言!唉,衰野唔讲多!睇翻D开心想来平衡一下自己!

唔多讲,睇下D相你就知!

SQ Design即Retro Profile


















Mr. Tomato Afro CK & miumao!










The Retro-licious Ladies!
Apple, Gladys, Miumao, SiaoQiau, Eunice, HuiBing










最中意扮野即复古三人组之正常版!











最中意扮野即复古三人组之扮野版!













扮野 siau Qiao




















扮野 G lady

















扮野Miumao and......



















.....TADA! Afro Miumao!










The Retr0-meow : Eunice!
Special thanks to Mr. Brian Martin, The Star Metro Editor for the judge!







来个Retro-licious Team & Shanghai Singers cross-over!






全体怪物相

No comments: