Thursday, May 20, 2010

Miumao 的开心事件 - 出浮

开心,系一种由内直外来宣泄既快感,我本人称它为兴奋. 但系如果你硬系要我讲得sad地,咁,开心其实都系源自于我对痛苦的领悟.

入佐来哩间公司两个月,就忙足两个月. 忙到我连啊猫都差D唔认得.

好啦,依家终于松翻D,事关D野都差不多搞得掂掂地.
老细昨晚email我,叫我通知全体怪物明早9:30准时开会,你知啦,夜嘛嘛收到老细email,心当然不禁寒一寒,以为又有过一个diu-fullness 既早上. 点知头先啊细只是讲佐D无关痛痒既野,跟住他望一望我,讲 "jesse,你得闲就睇下有无 airtickets promotion,we shall take the visit to Shanghai and the Expo end of this year. This is an appreciation of all of ya'all hardworks, i am now announce we will be having an oversea company trip to Shanghai & Hangzhou!"

yeah~我真系接受唔到咯~ 系哩个咁爆发既moment,我真系好想跳起来大声喊"我爱啊猫!",但系块面又要show得好淡定wo,真系仲折磨!

老细话,辛苦佐咁久,系时候轻松下啦.. herh,算你啦,仲识讲翻D人讲既说话.

2 comments:

Kong Foo said...

实在很羡慕你的公司,响我公司系无可能有company trip呢件事嘅,local trip都冇份。想旅行吗?自己出钱咯。
我好耐冇放假出国旅行咗,任何一个地方都想去。。。我都想放大假!

Jess Sum said...

睇多一次我第一行些么?"开心其实都系源自于我对痛苦的领悟. "
都系要领悟过痛苦才有甜头俾我吃!:'(

唔好羡慕,要行动..揾日我地全部都放大假去玩玩!