Wednesday, March 6, 2013

猫之婚事:感恩!

由我决定结婚到搵酒家,一班魔鬼同事日日都系我耳边叽里咕噜咁俾意见。睇落好似好吵,但系如果你认识佢地,你会觉得好开心,因为朋友要是唔将你摆上心,佢都费鬼事晒气同你讲野。

曾经同佢地share过12月好难搵酒楼,一个二个就好好好好好好(好lan多好)好好好好好帮手,帮我上网搵酒楼酒店,介绍我边个边个摆过边度,俾我佢地摆过酒既经验,仲出动到啊姐名誉帮我问酒楼价钱。好感恩,换着是另几班friend,可能只会听你讲而偶然岔几句。

结婚摆酒经验我唔系无,由做姐妹,maid of honor,到大矜姐都一一体验过。但系当人地再提起点点点做既时候,出奇地,我竟然唔觉得烦,反而窝心。可能今次有少许唔同,因为个新娘就系我。

人身得几个知己,要识得感恩。好开心哩班平时咁魔鬼既同事知己,难得揭露真性情。

来,同你地介绍吓班魔鬼,

Carmen
无睇佢斯斯文文,其实系大厨一个!呐唔好打佢主意,佢嫁咗人,而且嫁俾个靓仔大只老公仔。我同佢感情比较好,好多wat-tat野都分享。



Sher Ling
无睇佢笑得咁甜啊!!!最凶就系佢(我系话对伙计),有个花名叫cassey,因为佢好讲求数据,证据,么据同么据。因为有个漫画作家柯南都系咁既,所以我地帮佢改名叫柯西(cassey)。



Jenny
呐,哩位系最多ki-kat既!最中意扮可怜扮可爱,但系成日投诉恩恩(小布丁)!无睇佢咁可爱样,佢lan有性格咔,唔中意既野无人可以逼到佢,中意既野都无人可以stop到佢!硬颈!但系都系我地入边既开心果,因为成日带欢乐俾我地,多得佢咁多野讲先可以一直俾我地有话题继续"8"落去。



好啦,讲到哩度。因为我要养足精神同体力,等俾佢地睇完我个blog来"唰"我。

No comments: