Monday, March 11, 2013

系杂货最后的4日

唔经唔觉系度都一年半咯。下个星期一就调去Maluri度做,同哩班鬼马同事从此以后,无忧无求。。。咦?!我系话,从此以后就要分隔两地,究竟远距离的爱,能否禁得起考验?唔知以后仲可不可不勇敢(可不可以好似依家咁好感情)。
呐,平时我地就系咁既。(研究紧Carmen个sealer,并非工作)








搞搞阵




好似好勤劳,其实系哩两个都去台北旅行,讨论紧各自既行程。




蓝色个以前under我,好有责任性既一个马拉妹,好难得。不过依家就来要走,就调晒俾其他manager。红色个花名CCTV,佢对眼成日啤人。同哩班伙计一起fight,有时好多笑话出。




Carmen偷影我,佢话我开紧会但系发白日梦。的确知我者莫若Carmen。




我勤力的一面。(帮Jenny draft紧佢去台北既行程表。)点解我咁熟叻?台北D路我盖住你对眼我都识行,去过太多次啦。




我平时个view(我系话偷睇carmen时个view,今日俾Sherling顶住)




我会特别挂念哩个漏水口位。




仲有个一落水就会淹水既"大"沟渠。




旧ID,已经唔用得,不过我无交番俾HR,收住做纪念。(哩D咪叫女人咯,么鬼垃圾都收)



我个新ID,不过好快都要换呱?




No comments: