Monday, March 4, 2013

猫之婚事:Wedding Banquet 4 One World Hotel

One World Hotel, Petaling Jaya.
我同老牛大大话话都去咗十几二间Hotel/酒楼。但系因为12月系旺月,好多都book咗。
今日我地来到Petaling Jaya既One World Hotel。




大厅








天花板,好似好旧好肮脏。




老牛




猫姐,我地等紧个event planner带我地去睇个场。




来到reception,喔,原来今晚有公司搞party,




个八婆event planner话唔可以影相。我同老牛去咗咁多间,间间都话可以影,仲好开心我地去睇同影相。
想必一定系好残旧,未decor好唔准影咯。




睇完过后,感想:嘛嘛地。又贵又唔系好靓。




lift口





No comments: