Sunday, April 14, 2013

新的开始

好耐都无系度写番D野,近来真系几忙。虽然话婚礼推迟3个月(推迟原因比较sensitive,所以猫姐决定唔写,费时俾人有机会插我两刀),所以我重心都摆系正职同自己生意度。

正职,都可以讲有番D安慰,早前因为公司卖咗俾日本佬,公司政策系点根本唔头水,系公司悠闲都有半年咁耐,依家终于话有D野做,忙吓咁话。而且新啊细都对我唔错(暂时来讲,以后唔知)。

自己生意,本来都好有兴趣开广告行,但系因为哩D个D,耽误咗生意成立。刚好遇着正职荒废半年,所以就开始约股东然后成立。原来成立一间公司系需要好多钱,为咗捕水,好多野睇得唔买得,连同事约去旅行都要讲明平我先去。以前好顾面子既我,都唔理得咁多,希望佢地明白。公司终于成立,而身为始作俑者既我,就更系要准备哩D个D所谓marketing strategy,proposal之类既野。

原来人一时间真系好难兼顾咁多野。。。婚礼,正职,公司。。。都唔知我其中一位同人合股开饮料店既点样来两边兼顾。淋淋吓佢真系好tough!

前几日去搵同事倾既,佢无端端嗌我话我有白头发。哇,前几晚我先拔几条wor!唉,明明两个月前先染黑色,么D头发咁快白咔!怕怕。。怕怕。。



No comments: