Friday, April 5, 2013

宝贝侄儿满月

仲有几日就系宝贝侄儿满月,好快就1个月啦!时间真系过得好快!

我身为细姑姑既,更系要做翻D野啦。咁又要重手又要有纪念价值,我地惟有去搵翻D特别野。

行咗几十间金铺先物色到条唔错既脚链、由于我地两bear-猫(两姐妹)合埋一起送,所以更系有足够既资金做投资。身位我地既护荷包使者,姐夫同老牛更系要一起contribute啦。

就咁,我地买咗条真系唔轻既smiley开心笑脸脚链,然后加一套红色名牌衫裤,跟住再入埋一只rabbit(bear买既)同一只orgy(猫买既)系个好好质地既盒度,同埋盒旁都放满上等质地既游水鸭,最尾,我地将个礼物包装好。

结果,摆住一边等满月送俾baby。

以下系planning点包既raw picture,仲未完成咔〜完成咗既唔记得影相,不过唔所谓啦。



No comments: