Sunday, August 4, 2013

可爱小霸王一岁啦〜

星期六晚突然想食BBQ Plaza,唔知点解我就係中意食,但系老牛就嘛嘛地。

但系女王我讲到要食,老牛?企埋一边!

食完觉得嘛嘛地(永远都係咁),一出到门口觉得怪怪地,咦!同事J同佢家姐仲有个小布丁一起都排紧队要食BBQ Plaza。哈哈,真係巧(有么咁巧wor,住咁近,遇唔到先怪)。

哈哈,突然觉得小布丁长大好快哦!仲记得佢刚出世,细细只好得意。哈哈,哦係wor,听日星期日係佢对岁生日!

同事忙住order,惟有麻烦同事家姐帮手影几张留念〜

唔?边个啊你?



搂搂疼疼



要亲亲〜(老牛懒得理我!布丁觉得奇怪!)



来啦来啦,望镜头啦。



布丁:我要姨妈,不要姨姨!😢



P/S:老牛係全场唔理我,当我傻咁。唔知布丁姨妈影个阵都係唔係淋:傻既!

哈哈〜祝小布丁快快乐乐,不要坏蛋〜

No comments: