Friday, June 21, 2013

六月二一日:唔晴唔阴,只得烟雾。

近排又进入一年一度既烟雾季节,对于外国人来讲,可能觉得好糟糕。但系对于我地哩D住左18年(我坚持我年年18岁)既人,都唔系么野新鲜事。

猫姐上班时有个习惯,就系系车里面冥想。因为身边时常都围着好多人,有时难得有light-bulb来叮但系都唔可以静静地冥想。今日系车都淋,我成日都好中意学野,无论系么都好都好想去学。以前仲傻到有仲想法--我一生人要入足72行!我要学晒72行工作经验!那样我的人身才会有价值!但系事情往往事与愿违咯。

今日冥想结果:我唔perfect,但系我要make sure我要尽可能达到99% of perfection!Perfect既定义更系又我自己决定啦。(eng : I am not perfect but I'm trying to be 99% perfect!)

呐,今日on the way做工影底既。一粒热太阳+充满烟雾既气氛下喳车,好折磨。此相摄于早上8:18am,睇下几dark?
上班ing.
呐,故事来到今日下午,闷闷地就同同事分享今日猫姐tagline,但系一个二个都报告各自slogan,搞到我唔知好笑定好闹。

同事C : I am not perfect. But I want you to be perfect.
同事J : I am not perfect but no need you make me perfect.
同事C : 同事S的tagline应该是 I am not perfect, if you think I am perfect, you never understand me.

你话,唔俾哩班魔鬼激死都算偷笑咯!

No comments: