Saturday, July 23, 2011

好野~终于都病啦!

好野~好野~挨左一个礼拜,终于都挨出病啦~


唔好以为我真系痴9线先得咯。众所周知,小猫我系病猫一条,“一个礼拜一小病,如果唔病就好惊” 都渐渐成为我slogan左。若然我一个礼拜多DD都唔病,就证明等阵就会大病唔会少DD。唔好以为我夸张,识得我D人大多数都知晒我拢野。唔知你有无听过D老人家话,希望耐不耐就病下,因为如果耐耐都无病,迟早会大病不起。小猫我唔系咒任何人,只不过系顺带一提甘解啧。你可以选择认同或唔认同,但系,如果,或者,甘巧,大吉利事,伤风咳嗽头晕身兴,唔该唔好扯上我头度。


病毒名称:重伤风,咳两声,高体温,轻微发烧,皮肤逐渐严重敏感。
入侵时间:今日早上开始。
入侵地点:小猫新公司
入侵原因:自细体弱多病,皮肤敏感症越来越严重。
病猫状态:重伤风,偶然咳两声,夜晚开始轻微发烧,食o左有关药物但系皮肤对药物绝对敏感。
恢复时间:睇情况应该会系星期一。
药物敏感:上几次都系amoxicillin, clarithromycin 同 pantoprazole,跟住Paracetamol都埋堆。依家基本上对好多类药物都敏感。
敏感情况:头晕,一味发恶梦,皮肤敏感不停增加,仲好频悯添,心跳不规律,呼吸短促及急。

sorry,哩次都系无相睇。

No comments: