Monday, October 4, 2010

猫之曲谱一 : 当小凤遇上梅姐

身累,不敌心累。无论徐小凤系风的季节度点吹啊吹,始终逼唔到梅艳芳交出我的心。原因好简单,因为我既心始终都系属于.......old mcdonald had a farm。

今日,心情好乱,好复杂。好想系自己个blog度diu晒D野出来,但系如果我真系o甘做,我会惹来杀身之祸。所以。。。系哩个时候,我不得不将我既左手按住右脚,然后再用左眼,啤住个左肩,跟住系我个零乱得来又不失十二度美感既长发,又上至下数上来,再向左边倒数第五十六下既个条长发,轻轻o甘拉一拉。跟住。。。。。。就。。。。。。同埋。。。。。。



哦,唔好意思,1 now 1 nescafe时间到。想八?明天请早。

No comments: