Saturday, March 30, 2013

Bakuteh @ Yeoh's Bakuteh, Klang

Bakuteh 永远都系吧生人既最爱。

以前我成日都剩系会去位于Taman Intan既永香肉骨茶,因为试过咁多间都系哩间够火候,够入味。

旧年有位男同事介绍我地来哩间杨氏肉骨茶度,咦试过觉得唔错wo!

今日下午同老牛来试,不过今日嘛嘛地,D猪肉好大阵味。

不过肚饿,么都好食。


















Sunday, March 24, 2013

煎酿三宝Mr.Yong Tau Fu @ Kota Kemuning

好耐都无同屋企人出来食早餐啦,今日因为要载bear bear hong去Kemuning修理车,所以约埋一起食早餐。

Bear 一味讲想食酿豆腐,Andrew就一味嗌Bakuteh,而我?么都得,事关好肚饿。

跑上跑落载老妈子,载bear,载Andrew,都耽误咗唔少时间。搞到中午时分先可以食。

懒得再argue,就决定来食酿豆腐。我以前系附近做工都有食过一次,不过系因为lunch break所以食,唔系因为想试D菜肴而食。所以今次有仲唔同心情来食。(讲吓讲吓我又饿咯)

来到啦〜



好整齐。






墙上都粘咗佢地特别介绍。



俾佢既蠔煎吸引到,临买单之前我嗌咗来食,唔错!






Menu






最底食就系哩个帝王面同猪肠粉。每蝶各MYR1.20!不过份量唔会好多,主要系俾个D叫几件酿豆腐既客人食既。






好多料既Dumpling!而且里边D料都系肉同木耳,好健康!



我地嗌咗香辣褒,对我来讲就ok ok。不过老妈子佢地话好好食,仲想带埋舅父佢地来try。



自制鱼丸,不过肉有D粗,同埋D紫菜味掩盖晒鱼丸本身既鲜味,可能打鱼肉个时可以打耐D,紫菜可以唔要,有待进步。






唔错,不过输俾USJ个间酿豆腐店。



4条友仔食咗50皮,更系又系我做老细啦。😞


overall服务态度好好!






Wednesday, March 13, 2013

猫之婚事:Wedding Banquet 9 Westin Hotel

Survey太多间啦~~~~~~ 搞到我都有少少懒得些blog!好啦~今日真系好懒,虽然Westin好靓好靓,但系价钱好贵好贵!好,睇图看故事~

Westin Hotel, KL.


















Tuesday, March 12, 2013

猫之婚事:Wedding Banquet 8 Prince Hotel

依家一到拜六礼拜,就要忙着去哩间个间酒店问结婚野。

今日地点:Prince Hotel, KL。







酒店规矩,不准带入榴莲。
唔来真系唔知原来甘高!




环境系唔错,不过有D马来feel,而且package都既贵!
连carpark rate都吓惊人!
唔掂,下一间!