Monday, December 31, 2012

2012

2012年12月31号,中午2:06,晴天。
终于来到2012年最后一日,今年同往年无么分别,都系平平淡淡咁,无么起落。
虽然唔可以话系人生中最好的一年,但係最起码唔系最差的一年。
1月,月头忙到过年前一日,然后平平淡淡过新年。
2月,唔知点解有股冲动,开始种苞粟,然后培植四个月。同时间开始自己一向中意既DIY craft。
3月,又平淡的一个月,偶然回想旧年旅行情节,然后再三计划去旅行(通常计划会仍然扮演计划既角色,唔会有进一步行动)。同时间老牛终于翻来,开始前所未有的拍拖补偿大计。
4月,愚笨的我,为公司国际盆数,由月头忙到月尾,每个weekend系奉献俾公司,我坚信努力的投资一定会有回报。
5月,开始同老牛计划经济,计划potential经济学。清醒的我,已经没有将时间奉献俾公司,而系带老妈子睇150km的医生。间中起落都有。
6月,受同事影响,开始投身blog(讲大话,明明系写blog来过时间)。bear bear虹决定结婚,拍拖大计进行曲,同事变动,苞粟面世...等等等等,可以话系开心月。
7月,同事BB出世,老牛大姐BB出世,腰骨开始痛,同鬼佬学baking,ulu yam之旅,老牛细佬求婚计,又有同事变动等等等等,应该都系开心month。
8月,公司大变动,事业低潮,处咗D少许开心生活事,都无么直得庆祝。
9月,我的月。虽话系我的月,但係因为腰骨痛,令我好难全身投入。但係开始发现身边人原来个个都对我好好,帮我庆祝,送我礼物。有时候,痛也痛得有价值。哦顺道一提,我猫姐系哩个月第一次收戒指。原来N年前我无聊过拢,同老牛投诉一个人一生一定要有4只戒指-追,求,订,结。追个时无问到,所以我要其余3只。咕唔到想当年一个小小玩笑,今年老牛真系买翻只Tiffany ring来俾我。
10月,除了吃喝玩乐,就系睇医生,腰痛系哩个月终于有D起色。陪bear拣婚纱,第一次打golf,签gorgeous gym,偶然DIY,仲有老牛婆婆走了。开心唔开心都聚集系同一个月。
11月,Hatyai旅行(终于满足我一年一国心态),忙忙碌碌准备bear的婚礼,帮Andrew Papa搵tuxedo,6年拍拖周年,工作上依然如故。
12月,bear结婚啦~系我一年里除咗9月最中意的一个月。Christmas month另我有翻最初的梦想同信念,亦都系我地全家人最喜欢的日子。但係今年圣诞无旧年来得开心因为人人都担心紧谣言的世界末日。但係我仍然坚信圣诞的纯在。
confession:
虽然我无做D么野好事,但系都无做么坏事。我希望2013年我会活得俾今年好,做更多好事,读多D资讯,尽量complete我bucket list入边D事。如果我得罪到你,对唔住,我唔系有心,但係如果你误会我,对唔住唔关我事。
Loved,
猫姐



Saturday, December 29, 2012

Feliz Navidad 2012

同往年一样,圣诞节一定要庆祝。对我来讲圣诞节仲重要过过年,你地一定话我半唐番?我係正宗唐人来咔,只不过可能由细到大我家人都有庆祝圣诞,而且我对圣诞老人既信任不容置疑。我唔系基督教徒,屋企人系佛教,但系我坚信主,系咪好矛盾?其实无论入么教都无所谓,最重要要对得人拜得神。

因为宇宙的变动,另到地球地心吸引力减低。可能系哩个原因,地球由十月落雨到十二月,无一日停过。今日都唔列外,虽话圣诞eve,但係天都系灰暗。



去到Jaya1某间restaurant先发觉"下次圣诞餐一定要越早book。D建筑设计唔好,无整翻个chimney来俾圣诞老人,睇来圣诞老人都有排爬。



我,老牛,YeatChun早到,饮住啤酒等。



啊~圣诞老人来搵我~陴咗我D"礼物"。


















食完晚餐搵酒吧heh,来咗ss2mall,不过原来哩度D酒吧都系D妹妹仔来,我地一到,D后生既当我地系妖怪。



过后我地移步去到1Montkiara度饮(旧年系overtime,今年换咗老细,改去zeus。



Zeus



等时间过,最紧要就系倒数,所以就玩D游戏先。



D鬼佬走上台抢mike唱。



猫姐,Gladys,Apple。



倒数开始!



Melvin同佢老婆过后先来join我地。






完美的一个Christmas Eve就咁结束。咁多位,Merry Christmas!



Monday, December 24, 2012

A letter to Santa Clause 2012

Dear Santa and elves in Northpole,

I hope it is not too late to write you this letter, I was a little busy in preparing for this Christmas.

I suppose I am a good girl this year. I'll continue be a good girl in coming years, you have my words Santa.

I'd very much like to find my presents underneath the tree. I hope I am not being too greedy to have two presents this year, as I did not receive from you last year. Perhaps I was a naughty one.

Attached is my photograph in case you'd forgotten me, I hope you don't mix up my presents to another good girl like me.



I'll leave some of yummy Gingerbread cookies and pints of ale under the tree as well, it's for you. Owh and the milk is in the fridge, if Rudolph asks for it.

Thank you for all the happiness you brought me.

Loved,
Jesse
A good girl far away from North pole (you know my place aren't you).

Saturday, December 22, 2012

Gladys Birthday 2012

我写紧第二次啦!之前用电话写,可能太多相,所以成篇无左。

又到左十二月啦~好快啊!仲记得旧年我地帮Gladys庆祝生日,一转眼又到咯。由于太多相,我睇我最好缩短来写,如果唔系会闷亲你地。

因为Apple同Lucas夜晚都唔得闲,所以我地提早出来tea。我research左好耐先睇中哩间coffee shop,突然发现原来klang valley都唔系好多好既coffee house?

如果你唔知想饮么,里间coffee house既barista会好乐意帮你点。

自制english tea。

店主好犀利,去过好多地方,影晒相,店内某个角落都系D相。

哦,唔记得同你地介绍,间coffee house 名 Departure Lounge,以飞机侯机室内既coffee bar做theme。

order chit.


特大“餐牌”

一入门口我就俾D书吸引,全部都系世界各地既参考书,真系感觉好似等紧飞机甘。


老牛on diet,哩个系老牛既午餐。

Barista特意帮我点既(唔记得叫么,不过味道so-so)。

猫姐我要飞啦~

Gladys 杯唔知么东东。

Apple既早餐+牛奶。


老牛杯Long black tea.

真写意。

Apple,猫姐,Gladys.

 试完tea,本来想去Christy Ng睇鞋,不过原来Christy Ng 3点就缩。:( 结果去左老地方-Wucha Kota Damansara,饮野+玩野。

6个加埋都有200岁既玩埋晒D小朋友游戏。:P

Yeat Chun好无奈,Gladys好变态(不过我中意)。

Apple捏打老公Lucas~

夜晚我地去左哩间Shivz度食晚餐,我research个时剩系话好食,我地一到先知内有乾坤。Shivz located @ Bangsar.

啊!!!No Alcohol Served..... :(

tada~ 原来哩间都系个舞厅!每一晚都有人系度跳舞!Andrew Papa 一定好中意。

我checkin in foursquare时,睇到有人upload,真系有跳舞。

寿星女Gladys 同 Yeat Chun.

哇~好细心啊!原来女仔个杯系长同细,方便我地手细既女仔拿。男士就普通杯。

唯一和照


其实踏入个一刻我无期望D野好食,点知哎左先发觉D野系超级正!

普通dory fish,味道ok.

用老牛note 2影,我知道清过我既iphone.


好正!


Garlic 既

餐厅内。

cheese 既,我好中意哩个!

就连普通既都甘好吃!



空起来既地方系俾人跳舞。

食完我地就去KL happy hour,去到No Black Tie.




查实有少少俾人骗既感觉,我明明睇到个list 写cover charge 系MYR40一位,无端端个waitress讲系MYR50/60一位,而且唔包饮料。


结果我地走人,去左附近Establishment。



好外国feel!

DJ


Changing Partner

我地都唔拾输。都来Changing Partner。

饮完酒就去到附近半夜先有既点心挡

越夜越多人。

食到出街边。




好,终于带过晒成日既故仔!