Friday, September 28, 2012

Craft Brews @ KLK Damansara

上个礼拜老牛好友约咗我地去试下间位于Damansara KLK building(大概係curve附近)度食晚餐顺便试下佢地自己既酒。大概7:45pm一到步,发觉附近好空旷,车同人影都唔多只,仲以为佢收挡咗添。行入去,发觉我地搵既个间酒吧就係前面,行咗入去发现佢地连名都换埋,感觉入咗黑店。




D餐牌好复古,好得意


第一道,菜汤?带住好重既希望而饮第一羹,哇!大佬,靠害啊?!咸到我顶唔顺啊~结果我叫咗个waiter来同佢讲D汤唔掂,其实我係出自好心,如果个个客人都唔俾评语,咁佢地好难进步啊,但係老牛朋友好似俾我个举动吓到。



好啦,等多一阵正餐终于都来。我同其中一个朋友都係嗌Pork Burger。味道ok咯。


老牛嗌咗Honey-Mustard Ribs,都唔错,早知嗌哩个。




最尾一个朋友叫Tex-Mex Ribs。我无试到,不过好似好好味咁。
好啦,饮品介绍,个位好友条女唔饮酒,所以佢嗌普通果汁Joey Bedazzle。我就硬係嗌chocolate Stout,听个名好架式,但係饮落好怪。唔中意!老牛都係劈酒Hazzlenut Brown Beer。另一位就嗌Oregasmi。

哩度D酒真係沟来沟去,根本都失晒D酒味,饮完后重觉得好谓添。




埋单个时一睇,哇大佬,都唔平wor,MYR263.30!


过后D男人想睇波(足球),我地就move咗去TTDI度D酒吧Tom, Dick & Harry 劈酒睇波。




Mou Man Tai beer

Good friend K & MF


今晚元气(荷包)大伤,戒酒两星期!

Thursday, September 27, 2012

归队 Welcome back to the Board

等咗两个月,其中一个怪同事终于番来啦。

最近係公司频频俾人激亲,哩个年头怪人多。依家哩位同事番咗来,最起码多D人声(佢好多野讲),起码lunch食饭时都有D声气咯。

为咗庆祝佢番来,我一个礼拜前就做便D sticker,想俾佢D惊喜。因为公司孤寒,全公司得一个财政部可以列印颜色纸,所以我搵咗帮凶1号J帮我列印。好咗过后就搵来帮凶2号C帮我手睇下D位置靓无。

啊,我原先只不过想整咕佢,但係无淋到佢会感动到!偷咗佢fb同blog相因为当初我无影到(当时太多人望住我唔知我做紧么)



点解我咁中意整佢?因为佢好鬼坏啊!

Monday, September 24, 2012

腰骨痛第二记 Backache II

腰骨痛继续,已经顶唔顺啦,就叫老牛帮我去问一问细嫂针灸或拔罐,但係要等到星期六先有时间去。老牛一打完golf,就帮我买咗D药膏片,free delivery到我屋企,真细心。

连续贴咗两晚,背部好咗好多。但係前日唔去得针灸所以拖到下个礼拜,希望针灸完以后背部唔会咁痛。

老牛帮我贴咗跟住开玩笑讲我背部咁多毛,哦原来个膏药一边係贴患处,一边係毛毛咔,哈哈应该係老牛知道我中意猫猫毛,所以买哩类型。

哈哈老妈子睇到老牛买既膏药,仲死味笑话老牛买咁多。

注:叫你睇相唔係叫你睇我条腰同D肥肉。

Friday, September 21, 2012

快乐星期天 A Happy Sunday

早前本来预咗同老牛屋企人去位于Seremban既Awanmulan,但係无端端佢地话个度D管理员係计人头,一间家係俾8个人,多一个唔得,少几个无问题。计计下多咗一个,无变,老牛就陪我,齐齐无得去玩。唉,我本来仲係半个月前同安少借埋tripod,准备影milky way,因为银河系要係好黑既环境下先可以影到,如果係城市镜头就会吸纳太多原子光而曝光,结果剩係可以影到一旧旧云或者么都影唔到。再加上9月16号係影milky way最后通牒,因为地球公转自转,太阳月亮同其他星球位置有变,其他星球既光亮会影响我地由地球望向银河系既观感,而眼睛同镜头都好难再影或睇到银河系。所以最佳摄影milky way既时机就係我地Malaysia既3月到9月。讲咗咁多,你究竟明唔明我将么?

无得去玩,咪等到明年3月先开始影,好就自己搵节目啦!同我细嫂(注:老牛细路个女友,就来嫁入林家,但係我地太ngam key,早係几年前就做咗好姐妹兼互称号大嫂小嫂,佢唔要5嫂或2嫂,因为小嫂好听D wor,虽然我都觉得奇怪,但係你中意我中意,人地无得恨),仲有老牛去食点心,佢老公去咗打golf,我老牛因为懒起身所以无去,如果唔係,边有咁好死陪我地食早餐啊!食玩点心翻老牛屋企逗,大概3点度好友Gladys就约我去试一间coffee house,好似话电视前几天先介绍完。好啦就铲咗上Kota Damansara度等佢地。

地点好方便,如果你知道Tune Hotel係Kota Damamsara 既位置就最好,间coffee house就係里边。名为Coffee Familie,特征係,如果你带单车来,会有折扣!真係eco friendly一分子。


门口度放着佢地既精选介绍。


外面睇都好似好有feel咗。


猫姐与餐牌


老牛+猫姐+餐牌


好友G+好友YC


店内设计,好cozy,好舒服。






Retro Telephone.


仲有好多书籍可以借俾你睇,如果你读完仲可以係佢地预先tuck入既卡片度写"读后感"。


如果剩係来食野唔嗌coffee,无所谓,佢地有plain water俾你。


每日精选,高高在上,其实摆太高,等我地点完order完,慢慢睇周围环境先发觉。


好,介绍开始,
老牛最喜欢既Honey lemon,价钱MYR8,味道普通,可能因为coffee先係主打。


好友G既Caffe latte,价钱MYR10.0


好友YC既mocha,价钱MYR12.0


佢地既好似都无么评语,我既就麻烦D,因为我中意尝试唔同既野,我嗌咗Ethiopian yirgacheffe,价钱MYR16.0,係menu度既介绍
"Africa coffee beans, it has a distinct fruity and flowery taste. It also possesses a very unique aftertaste, which often has notes of wine or berry."其实我同佢讲我要D有Chocolate-toned-berries味,

因为我本来係order咗Kenya AA,价钱MYR 18. 介绍係"Perfumed with aromas of chocolate-toned-berries. This cup focuses on flavors of citrus fruits and undertones of black currants, clean and bright. "
两种都係来自Africa coffee beans,但係后者就有香顺既Chocolate-berries味,但係店主话无晒coffee bean,所以介绍我饮前者Ethiopian yirgacheffe,佢话哩个饮后留係口中会有wine同berries感。我饮后,觉得还好,接受到。第一口觉得好苦,跟着饮咗半杯,开始觉得ok,到尾时觉得唔错。我係咪好后知后觉?哦佢来个时仲有两块Biscotti,味道好似做蛋糕D vanilla essence fragrance咁,唔知係咪佢地自己做既叻?

叹完coffee,我地就梗係唔放过任何可以shopping既机会。就order咗D男士飞去对面既boutiques度打个转。我地就一如往常咁睇衫,佢地就坐係度摆pose做model。




猫姐


行完街就梗係啤一啤佢啦,四条酒鬼再现。有promo,买一杯送两杯,价钱又MYR30到MYR55。我地order咗Asahi,而男士order咗Grimbergen。


饮完酒去放水途中见到飞镖机器,突然好想玩,4个人就咁玩起上来。老牛刀法好准,有少少恼,玩射箭佢又准过我,飞镖又准过我,佢话我乱乱玩wor。


YC playing darts.


Junior playing darts.


老牛3膘中心,我剩係中一膘係中心。
Junior's


Mine,


唔好得罪我,飞镖俾你叹。


玩完飞镖就去咗Aman Suria度食WongPoh蟹!

食完就翻屋企训,快乐而平淡的一天,希望以后可以成日都咁。

突然发觉我好似好倚靠iPhone帮我影相,哩几个月D blog相都係手机影,睇来我係时候帮nikky热身,多D带佢出来影翻D生活照或blog相。