Monday, July 30, 2012

第一步

猫姐我中意朱古力係众说周知。係我生命里边,朱古力表演紧个好重要角色。我摄取朱古力既夸张法,无人会相信直到佢地亲眼睇到。更曾经试过有朋友问我係咪过动儿,因为朱古力,我已变得太活跃,太多野讲,已经到我控制唔到既境界。朱古力其实唔係你地睇到咁表面既野,佢本身係一个好有发展空间既食物。比如话,朱古力都好似人类咁有分几种颜色,有黑啦白啦朱古力色啦等等等等。仲有仲有,朱古力都有分上等人定下等人,越上等越苦,我地称之为dark chocolate,因为可可粉贵,再加上用70%以上既cocoa butter提炼,味道苦得来好甘,不过我睇全世界只会有5%人类喜欢dark chocolate。咁点先为之下等叻?其实都唔可以讲下等,只可以讲提炼同用料唔够好咁解。哩仲比较普遍而便宜朱古力就係我地係出边随手都可以买到既,而且好甜好好食,甜係因为可可粉成分少,而且係牛奶base,再加上D厂家係用vegetable oil提炼而唔係纯真既cocoa butter,所以相比之下便宜好多,有时比较劣既你食个时会feel到个嘴唇油油地而且朱古力味唔係好重添。

算呢,同你地哩班友仔讲咁多朱古力故仔都係晒气,感觉上我越讲越兴奋但係你地就越睇越眼训!你地比较有兴趣知我究竟踏出第一步做D么野叻?(正一八褂精!)

好啦,上次有讲到我猫姐虽然煮公仔面煮到暴水喉,但係并唔代表我唔识煮野食。就话说礼拜日我猫姐去咗拜师学艺,仲要係鬼佬师傅添。虽然我平时都会整D蛋挞,blueberry cheese挞,小饼干之类既甜品,但係朱古力甜品都係第一次,因为每次煮溶朱古力都係失败既,所以今次就破列俾钱人地教咯。


第一味,Chocolate Cookies


第二味,Chocolate Brownies



第三味,Chocolate Lava Cake

Saturday, July 28, 2012

小小龙女之小布丁!

期待咗成8个几月,小布丁终于出世啦~

由于BB骨骼大,医生就建议开刀生。由于开刀出世所以可以拣日前出世。早前个Mummy同我地讲定咗係7月28号,所以唔单係佢紧张期待,就连我哩个外人都好紧张。仲记得两三个礼拜前个Mummy仲俾我摸佢个肚,叫我哩个八婆feel下个BB係佢肚打功夫。我两手一放,小布丁就係咁耍功夫,哦原来佢係峨嵋派传人!其实有少少兴奋咁,原来生命好奥妙,一条小生命就係里边倒数紧同你见面。所以话,妈妈最伟大。

哦,仲记得位Mummy未去生仔前我地哩班八婆同事都会无时无刻咁同佢同埋BB讲野。前几日另外一位同事都想感受下小布丁,但係佢对手放咗係mummy个肚好耐但係小布丁好似午睡紧,无么动静。哈哈哈,唔係挑拨离间但係有少少兴奋感因为小布丁剩係睬我(自我陶醉紧)。

今日终于都到啦~等咗一日,刚刚Mummy send咗张相俾我,讲真咯,我真係好开心咯。起码Mummy係记得有我既存在,仲记得我千叮万嘱佢一定一定要俾我睇下小布丁啊!我猫姐出名中意豆记,唔知个mummy会唔会唔中意我对佢女女太热情?:P

好啦,虽然无佢既permission,虽然佢未放上blog就俾我哩个八婆放先,希望佢唔好恼我啦~

MYR1

成个礼拜我同我team人都好得闲。D紧要工作都搞掂晒,而且我地哩D level既人都係project型既,一忙个时啊妈都唔认得,一搞掂D野就得闲到可以训觉。

就话说我地哩个月有conso pack,会好忙,点知大概忙咗一个礼拜左右就搞掂啦,可能熟咗大概都无么问题所以好快settle晒。由星期一我地拍蚊拍到星期四,你话折磨无?我就闷闷地拿咗个MYR1纸币俾我assistant,叫佢係个张纸币后边既图画度搵行"bank negara Malaysia"字眼,结果佢无论点都搵唔到。哈哈,佢仲stress到拖马帮手,笑暴我~

你地係咪唔知原来纸币后除咗图画,仲内里乾坤收埋行字叻?其实唔係剩係MYR1有,每一张纸币都会有字眼。就连外币都会有咔,有D字大有D好细。你地俾心机搵啦~

Friday, July 27, 2012

开心星期五

哈!终于都到咗星期五啦!

难得今日我无野做,老牛又无野咗,所以就约埋一起happy hour。

由于时间尚早,本来猫姐我想取作gym,点知都係懒,所以同老牛讲不如直头去食野。点知当我后悔唔做gym个时就塞车,老牛仲trap係shah alam。无变啦,我地决定咗係劈酒先至去食饭。

因为我係附近做工所以唔晒5分钟就到overtime,好好睬搵到个位泊车。一到个阵原来老牛哩个F1车手都到咗。咁就两条友仔开始劈酒咯。

Drinking kaki

正一酒鬼!:P

奇怪点解overtime唔卖starker但係卖tiger,我估应该係卖咗俾人。连个名都唔叫overtime,叫么the barking dog,鬼死咁难听。虽然价钱同promo同以前差唔多但係我已经无么mood咗。

饮到7788就买单走人,去咗我地plan咗既店食。哩间店仔位于subang ss15,店名叫The Hungry Hog,老牛介绍既,忽然有少少down,我係度做咗咁耐工竟然唔知有间咁既野。入到去先发觉暴晒棚,完全无位坐。

好cozy既一间店仔,仲会同你地介绍今日special添,好你有D头绪叫么食好。

我同个靓仔落住单订住菜先咯。个后生仔都几好礼貌,(呐咁先至係做大事既人啊嘛)。等咗唔晒10分钟就有位坐,再加上头先係出边等个时我地已经order咗,所以我地一坐地既两分钟入边D野就来啦。你话快唔快?

老牛叫既3 pigs


我既Bacon Pasta(好好食啊!),有少少辣不过好食!


我地食完两个main course仲係饿饿地就叫多个Bangers & Mash。

D野唔错,价钱中等,I will be back!

骨折?

前日早上起身,好习惯性咁拗一拗D骨头,伸一伸懒腰,到脚趾个时无端端感觉巨剧痛,痛到我痹。心突然一怔,好随意咁望一望我个脚趾,仲死,唔望还好,一望就吓死我。成个脚趾公黑青晒!望真D,以为唔小心敲到野所以黑青,点知再掂一掂只脚趾公都痛到我痹!

忽然心虚,唔知係咪着高跟鞋多所以搞到骨折。唉,都係过多两日睇下点。:(

小龙女

前晚老牛大姐顺利诞下小龙女,小龙女得意可爱,脸仔红勃勃,重达3.56kg,一日大时同佢影相佢仲识对着镜头笑。

猫姐係前晚大约7点零就去到医院等候,等待新成员,等到大约9点半医生就话要由自然产转去开刀因为BB女顽皮唔出来。

个刻我心情突然紧张,早前有睇到Jenny Mummy某篇Blog係讲述佢二嫂经历紧同样痛楚,跟住佢仲喊包咁既样(担心嘛)。此刻我发现原来我心情同佢差唔多,都係咁紧张。虽然话唔係我亲生啊姐,但係因为佢可以算係自己人(虽然我未嫁),而且仲係位妈妈又待产中,我心就无端端紧张起来。但係同场既其他屋企人感觉好似好自然,我突然觉得我紧张得好多余(虽然我好期待见到BB),就咁被逼收下自己紧张个衰样。偷偷係待产门口影底相做纪念,唔知我以后生BB个时会唔会有人咁样係出边等我。:D


等待中...

第二日,星期四,我有做工所以老牛自己去先,等都唔等我!仲send埋相俾我睇,真係好贱!BB个可爱笑容搞到我想即刻飞扑过去。话係咁讲,但係一见到BB我就唔敢抱,我好惊我会整亲佢啊~都係等佢几个月大后先至抱佢啦~


Ah Nior & BB. She is smiling! :D


Ah Nior & BB

Tuesday, July 24, 2012

寻找它羊的故事

早前都有倾到要去Ulu Yam行下搵D绵羊仔,一拖就拖咗成半年咁耐,终于哩个月个个都得闲啦。

今次都几多友仔去,有我啦,Ray,Kel,Onn少,MunYee姐,仲有super model Camelia同佢位鬼佬男友。今次个trip有少少kek水,Camelia竟然唔摆posey做model,反而拿咗佢条仔个Leica来当摄影师,而啊kel都第一次学人玩相机,啊仲有啊Ray都係度玩我架Nikky仔。你话怪唔怪?

虽然今次终于可以去到,但係我地都要行错三次路先搵到目的地。但係可能天气关系,可能Camelia哩位super model同佢条仔顶唔顺D变态天气就走先,由可能係佢地有野做走人先咯。都係唔讲佢地,讲翻我哩班友仔先。

咁就话说行咗两次都係错路,咁就有少少肚饿啦,就去咗Ulu Yam位于"市中心"(应该算係呱?)食佢地出名既卤面。点知我地捡到既哩间D面既味係完全无味!唉,无变啦,人生路不熟。

咁食完野,就继续搵我地D羊仔咯。结果都係行错多一次,不过好彩最尾都係搵到目的地。哇一到咗大家都发晒颠咁大喊,因为我地见到D羊仔啊啊啊!!!因为我唔係第一次见D棉羊仔所以无太大兴奋感。不过望着D棉羊仔的确係好开心啊,但係D羊剩係出来一阵就唔见咗啦。

好啦唔多讲,虽然哩次唔係好有mood影相,但係都有几张放出来既。


Run, forest, Run!


Kaki No.1


Kaki No.2


Kaki No.3


Kaki no.4

Wednesday, July 18, 2012

他.她 by MunYee Photoraphy

前几个礼拜本来打算去Ulu Yam开始我地哩班摄友“寻找它乡o羊o羊的故事”,但係安少佢突然间要开工,就剩底我地4条友仔,原本都有其他新朋友会来,但係都临时放飞机。朝早到咗老地方突然转地方,反正安少都唔去得,就近近地该咗去Desa Park City。

早两日前其中一位摄友都有提到不如玩个couple theme叻?咁有靓相唔晒问我一定ok,但係压力就大咗少少,事关对手係个正牌model。原本都以为安少无去到哩个couple theme更係唔on既,点知都係on,我个时其实都有少少后悔因为我无化到妆。你知啦,猫姐我无化妆点见得人既?尤其可怜我Nikky,难得跟埋去但係又我转channel做part time model,无影得相。(不过难得有靓相,Nikky你忍下啦)

好啦都无讲多,今日bear bear影pre-wedding相,我做足成日跟得啊四好眼训,再写落去我惊我我无知自己打紧么野,齐齐来睇相。

特别鸣谢:
摄影师:Mun Yee
摄影助手+客串:Ray Boo
Top Model:Kel Wong
客串ing

Tuesday, July 17, 2012

画功

猫姐我本身都既中意画画。其实早係四五年级时,我已经发觉我中意画野。仲记得当时老师话叫我地自由发挥,想画么野就画么。我自认我无自创头脑,design sense少之又少,当时最中意就係Disney入边D主角,咁就顺理成章跟住我一本随身带既Disney故仔书。当时我就係画咗Aladdin里边既神灯,老师一睇就赞我画得靓,不过老师话唔会俾我满分因为无论点我都係抄袭。我无恼到老师因为我自认我无天分。

就咁一路我都无特别意识想读或者做Designer,虽然,人地话依家D designer都係抄来抄去既啦,但係我后生个时父母或身边朋友灌输我知识就係女仔最好做数,因为以后唔会搵唔到野食。

好啦讲翻画野哩part先,我不捞得闲无野做都会search下D Disney角色来画下。再早之前已经知道有位大肚同事中意Winnie the Pooh,上个礼拜早放工翻到屋企无野做就用做20分钟来画个Pooh俾佢同个BB小布丁。但係老牛一睇就死味笑我话个Pooh好似佢个肚咁,肥肥地。唉,睇来真係要洗D时间来练一练啦。

好,既然都同你地share我D劣作,咁就顺便share多几张俾你地过瘾啦~

失败的厨师

礼拜日,因为bear既亲家要来相讨亲事,所以我都无出去,淋住留低睇下有D么野要帮手,可能帮老妈子做下笔记,记底么野要准备咁。

猫姐我其实好宅女。睇我样唔似?硬係啦,睇得出既都唔叫猫姐啦,唔係你以为我会咁容易俾你睇穿?每次无出街做宅女个时我都会好懒得出去买野食,成日食出边,你唔闷我都闷啦。我唔晒淋多一秒,个决定都一定係煮公仔面。其实一方面係我中意食,另一方面係因为懒+悍钱。

咁话说我中午大概1点零钟好肚饿,唔晒问啊贵我都係煮公仔面啦。点解讲我失败?呐呐呐,我失败唔係因为我唔识煮野(猫姐我露得两手咔),係因为煮野途中发生少少小插曲。个水喉爆啊啊啊!都唔係真係爆,只不过係Andrew Papa佢修理时缩唔紧,个条过滤水喉就咁飞咗出来。

唉,人煮野我煮野,么得我搞到咁咔?仲剩係煮公仔面添!查实,我剩係想煮野食啧,点会搞到爆水喉既?原来煮野唔係我强项,尤其公仔面。😓

出水芙蓉猫

Friday, July 13, 2012

猫之Andrew Papa生日快乐

上个礼拜係Andrew Papa 既生日,我同bear都有成两年无自制生日卡俾佢。淋淋下,就决定下午放lunch个时买D材料,就买几张新empty卡就得咗,因为其他野屋企都有咗。

当日放工翻到去唔可以开始做,因为越咗整家人食晚餐庆祝庆祝。我同bear一食完一翻到屋企第一时间就冲入书房度,埋头苦干来设计张卡。

来,同大家分享下我D劣作。


下午买既材料。


因为纸既质地好薄,我唯有买两张连和为一张,变成真卡重量同厚度。


粘合后,果真同真卡查唔多。


入边太单调,我用买多咗既材料剪细张D来粘落去,睇落多咗曾layer。


大概係咁既size。


然后为咗另Andrew Papa 感觉到爱,我用鲜红纸割成好多个心仔,打算粘落卡度。


心仔粘上后。


填词。我已经开始决定好肉酸。


效仿啊隆style,等Andrew Papa可以捏咗D Groupon来同我兑换佢D礼物。


成张相overview。真係唔知几时开始我D美术咁失败。


封面。


封面同背部。


Bear张卡,较为睇得人过我个张。


Andrew Papa 千金们做既爱心卡。


Tada~ Happy Birthday Andrew Papa!

Dear Lord, please bless my Andrew Papa's birthday today, that you may give him more blessing and good health...