Saturday, March 3, 2012

陽光的童話

Kel,俾我感覺好陽光,好有衝勁,好energy,又帶D hyperactive。以前未真正識佢我會好擔心,哇model唔多唔少都會串D呱?佢又咁型仔,又咁索... 所以話,現實同幻想仲會有D距離,見到佢時先發覺我D擔心係多余。佢一D都唔串,仲好多野講添,個人好似無一刻係可以停下來即,曾幾何時我幾乎懷疑佢係過動兒添。

入佐哩間公司後,都無好好咁放假,有時連拜六禮拜都要做full day 添。舊年七月入做到依家,就停影到依家。難得安少得閒陪我影+顛。:D

今次影到有D擔心,停做7個月,真係好擔心D料退步佐。上佐fb D反應唔錯我先無咁驚。

來,睇相。
(D 相由電話上Blog,去我fb睇好D質素啦)

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150574247904331.380206.741164330&type=3


Friday, March 2, 2012

十年前後

十年前十年後,我仍然咁鍾意Sarah Brightman D歌。

唔知點解,十年後即依家聽翻十年前佢D歌,仍然決得好感動。佢D歌,係決對唔會過時。但係D歌要撿時間聽,唔係隨隨便便話聽就聽。哪,當你想靜靜地冥想,又或者幻想時就最適當不過啦。

我完全唔知點去形容Sarah Brightman D歌,因為D感覺係好有深度,好抽象化,甚至會令我沈醉於佢D歌裡面到不能自拔即程度。

人生,最享受不過即,就係on佐個ipod,set住Sarah Brightman D歌,跟著音量調到大概第十八節,再然後,聽歌。