Sunday, October 30, 2011

複雜化

好耐都無系度寫番D野啦。最近俾太多太多即壓力圍住,工作壓力佔百份九,麻煩樣樣來齊,D壓力水平每每升高,令我幾乎喘吾到氣。

可能人大咗老咗,睇即野多咗,就開始
識得點樣去衡量身邊的一切事物,相對的,對身邊D人越瞭解,就開始厭倦同好想改變。世人,往往都好緊張好介意人地點睇,就系因為哩份介意同執著,系不經意情況下,世人就慢慢開始扮演著D人地中意人地嚮往即角色。

但問題系,點解人要甘介意人地點睇佢地?點解人吾可以做番自己?就因為驚人地講閒話,驚自己表現吾好,驚講錯野,驚做錯野,驚老細罵,而要委屈自己去跟人地個style來做野,對吾住,我系屬於現代社會主義者,我做吾到。

可能我有我即固執,我都有我關心即野,我有我嚮往即生活,我有我style。你可以話我變態猥瑣低等甚至白癡,但系我都系個句,我有我style。我,系吾會為咗任何一個凡人而改變自己。

相同的,當我越瞭解一個人一份工,我就開始想盡辦法改變,不過我都有人性即,無論點,我都會先try下究竟我單方面可以改變D麼野,倘若我失敗,就會向令一半落手。我吾要求大改革,但最起碼改都我可以開心D,真系少少就足夠啦。不過若然失敗,我就會放棄,你可以講我好殘忍,但系我吾想成世人都無進步。我承認,我自私,我系自我中心主義者。

查實,我都系凡人即一類。不過我嚮往即同你地即有少少吾同甘解。我中意熱鬧中意玩,我中意試新野我要與眾不同,我討厭奉承呵護人我討厭俾人圈住個鼻,我討厭孤獨討厭寂寞。

我,有我style。