Monday, February 21, 2011

都是你,的错。

曾几何时,光良即“都是你”一度系我hitz chart排行第一位,仲屹立不倒足足一个月。天真即我好辛苦o甘去揾埋钢琴谱,以为可以日日弹卑自己,边听边唱。唉,都怪自己懒而学得个半茶匙水,弹来弹去都系弹紧个第一面。(信我,真系好鬼难弹咔!)

今日放工时,如常翻屋企,谁知988突然播哩首歌,真系搞到我有少少人生感触,听首歌时,仲有种澎湃而兴奋,但系high得来又唔会好浮夸即感觉。有D人认为哩首歌好猥,有D人就认为好听都爆,而我,就夹咗系中间。我觉得一首好听即歌,最主要系可以卑到feel你,可以系同你无关系,但系又可以卑你觉得你已经融入首歌,就算做埋主角阿,你自己都唔知个种,甘当然要系常听而不腻啦。

你,又认唔认同我阿?

Friday, February 11, 2011

猫之手做!

上几篇猫姐我有提到手指做野个时唔小心灼亲,呐,依家show翻大家我为咗D么野搞到自己o甘。

前两个系做卑自己屋企,第三只系被阿婆屋企既~

第一对:吉祥如意灯笼

第二对:百花齐放

第三只:合家欢